11 Temmuz 2014 Cuma

Şebnem Ferah- 12.Fanta Gençlik Festivali 2013 İzmir

Ben kendimi bildim bileli bir Şeboistim ve bu benim ilk Şebnem Ferah konserimdi.Benim için inanamayacağınız kadar önemli yani.İlham kaynağım olan ve müzisyen olma isteğimin sebebi insanın ta kendisini görecektim karşımda.Sahne vakti Emre Aydın’dan sonra Şebo’ya geldi.Sahnede düzenleme sırasında Ozan Tügen’i ve Aykan İlkan’ı gördük.Heyecanlı bekleyiş iyice artıyordu.Gözlerimi sahneye kilitlemiştim. Introdan sonra Şebo’mun “Şimmdiii uyku vaktiii geldiii bir gün daha bittii”diyen sesini duyduk ama kendisi görünmüyordu Sahne sisle kaplıydı gözümüzü dört açıp sahneye geleceği anı bekledik .Bu sözlere kadar sözleri yavaş yavaş söyledi “Bir an bin yıl” dediği an ise koparttı bizi! Sahneye çıkar çıkmaz tüm atmosfer değişti resmen.Sanki mekan da insanların coşkusu da!Son albüm şarkılarının çok çok az eşlik almasına rağmen(ilk başta tüm konserin o şekilde süreceğini düşünüp üzülüyorsunuz:) Diğer albümlerini şarkıları herkesten,beklemediğim kadar eşlik aldı.”Delgeç”in öncesinde Şebo şöyle dediBizim biliyorsunuz artık kanımızdan canımızdan olan bir arkadaşımız var,dostlarımız
zaten yakın zamanda burada çalmışlardı Tarkan Gözübüyük bu gece bizimle birlikte bir parça çalmayı kabul etti.” O sırada "Tarkan Gözübüyük kim?" "Ay kimse tanımıyor ki onu."  diyen sesler duydum :D " Pentagram'da çalıyor" dedim."Ben Tarkan zannetmiştim" dedi birisi de.Karışık kitleyle olan konserin güzelliğine bakın ,popçular dışarıı :P Ve Tarkan Gözübüyük sahnendeydi ve  parça başlamadan bizim tarafa doğru yürüdü ve bir an sessizlik oldu “Hoş geldiin” diye bağırıp etrafımdaki insanların da gülmesine sebep oldum, umarım duymuştur beni :) Onu Şebnem Ferah ve ekibiyle görmek de eşsiz bir şey oldu ama bu noktada size Pentagram'ı dinleme isteğimi de belirtmem gerekiyor:) Sahnedeki enerjisi ve ekibe uyumu çok güzeldi.Parça bittiği vakit Şebo gülerek ”Sevgili Tarkan çok teşekkür ederiz. Biz bu anlar hiç bitmesin isteriz Buket alınmasın”,Tarkan da “O şeref bana ait dedi.Sonra sahneye yeniden Buket geldi.Şebo ve tüm ekip şahaneydiler o akşam.Sabaha kadar çalsalar eşlik ederdim.Her şarkıda neredeyse hiç susmadan ,nefesim kesilene kadar eşlik ettim!Bir hayalimi gerçekleştirdim çok mutluyum! Bir şarkının da giriş kısmında kısa da sürse(yanlış zamanlama:( ) “ Her yer taksim yer yer direniş” sloganlarını duyduk.Buna çok mutlu oldum.Yeni albümden “Utangaç” ve “Bin Yıldır”ı dinlemeyi ve finali “Hoşça kal” ile yapmayı çok isterdim ama olmadı.Umarım bir dahaki konsere : ) 

Konserde çalınan parçalar hatırladığım kadarıyla şöyleydi : (Unuttuğum parça varsa hatırlatırsanız sevinirim :)
  • Kalbim mezar
  • Birileri Var
  • Çakıl Taşları
  • Can kırıkları
  • Sil baştan
  • Delgeç
  • Eski
  • Ben Şarkımı Söylerken
  • Ya Hep Ya Hiç
  • Yarım
  • Fırtına
  • Sigara
  • Mayın Tarlası
  • Bu Aşk Fazla Sana





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder